Followers

ORDER FORM

ORDER DISINI..;) p/s:sila chek dengan betul email yang anda masukkan pada email address
NAMA:
Email Address:
ALAMAT UNTUK PENGHANTARAN:
POSKOD:
NO TELEFON:
PESANAN(sila catatkan kod/nama produk dan kuantiti yang anda ingin pesan):
CARA BAYARAN: transfer via maybank2u
cash deposit maybank
transfer via cimbclicks
cash deposit cimb
western union
SAYA AKAN BUAT BAYARAN DALAM MASA: 10minit selepas asmani reply email
1hari selepas asmani reply email
Choose Your Preferred Shipping Method: POS LAJU SEMENANJUNG
POS LAJU SBH&SRWK
note(jika terdapat apa2 pesanan):

SELEPAS KLIK SUBMIT ORDER, SILA TUNGGU REPLY ORDER DARI SAYA. TERIMA KASIH ;)


This contact form was created by Freedback.

Thursday, October 20, 2011

kerja saya...


bukan senang mencari kerja

bukan senang nak dapat kerja sekarang

dan ada pula komitmen lain

dan saya sudah nekad

meneruskan apa yang saya lakukan sekarang

dengan seikhlas hati

semoga rezeki mencurah-curah di sini

amin ya rabbal alamin...

tapi saya masih mencari dan terus mencari...;))


ada produk baru minggu depan insyaAllah...

kepada fresh graduate, jangan lah malu

untuk mencari rezeki

walaupun belum mendapat kerja tetap

jangan lah terus tidur dan terus goyang kaki sambil berangan

walaupun apa yang dapat tidak sebesar gaji kerja tetap

tetapi kadang-kadang

lagi besar jumlahnya dari kerja tetap

dan kadang-kadang sangat ciput tet je

tapi sekurang-kurang nya kita tidak mengharapkan orang lain

demi sesuap nasi

ayuh berusaha

mencari dan terus mencari

;)

yang penting hati ikhlas

created by asmani

1 comment:

Unknown said...

Insya-allah.

good luck!